Veniturile Orange România au scăzut cu aproape 3% în primele nouă luni, de la 700 de milioane de euro în perioada similară a anului trecut la 680 milioane de euro, a anunțat, joi, grupul francez care controlează compania.
Compania a avut venituri de 232 milioane de euro în trimestrul al treilea, cu 3,7% mai mici față de valoarea de 241 milioane de euro din același interval al anului anterior.
În trimestrul al treilea, veniturile au avansat atât față de 220 milioane de euro în primele trei luni ale anului, cât și comparativ cu 228 milioane de euro în trimestrul al doilea.
Numărul de clienți Orange România se situa la 10,243 milioane la sfârșitul lunii septembrie, față de 10,262 milioane la finele anului trecut și 10,184 milioane în septembrie 2011, potrivit datelor publicate de grupul francez.
Venitul mediu anualizat pe utilizator a coborât la 80 de euro pe client în trimestrul al treilea, față de 82 de euro în perioada similară a anului trecut și în primele două trimestre din acest an. Încasările din servicii de date s-au situat la 20,6% din venitul mediu anualizat pe utilizator, comparativ cu 16,1% în trimestrul al treilea al anului anterior. În primele trei luni ale anului, procentajul se situa la 18,3%, iar în trimestrul al doilea la 19,6%.
Principalii competitori ai companiei pe piața locală sunt Vodafone România și Cosmote, parte a grupului elen OTE.